marți, 1 februarie 2011

SSS

Sunt deseori intrebata de ce sunt asa de rea. Adica am momente cand imi vine sa dau de pamant cu aproape toata lumea de pe acest globulet mic albastru cu verde. Ei bine, nu stiu. Dar imi place sa ma cert. asta e, uite imi pare rau. Dar mi se pare super tare cand cineva incepe sa urle si sa injure si sa tranteasca lucruri din cauza mea. iar eu stau calma si zambesc, iar persoana in cauza se enerveaza si mai tare. Mai am de lucrat un pic la calmul din momentele in care vor altii sa ma enerveaza...dar se rezolva toate odata cu timpul. Deci de ce sunt rea...Pentru ca de multe ori traiesc dipa cei trei S. Adica sunt Sarcastica Sadica si, normal, Superba. Si functioneaza de foarte multe ori. Pe de alta parte SSS fac si serpii, iar mie imi plac serpii. SSS face si vantul atunci cand intra pe sub usi si ii face pe cei din camera sa se cutremure de frig. Deci SSS oameni buni! :P

Oooo,am învatat ca dreptatea mi-o fac io..
Oooo,trec peste tine daca nu am încotro.
Oooo,am învatat ca dreptatea mi-o fac io..
Oooo,trec peste tine daca nu am încotro.
                                      Guess Who-Manifest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu