vineri, 28 ianuarie 2011

Vampirii

Da, da, stiu. Cel mai vorbit subiect al zilelor noastre(Dupa criza mondiala si Barack Obama). Toata lumea Adora vampirii...Adica, eu nu sunt anti vampiri, dar sa fim seriosi! Peste tot vampiri. Si dupa ce mi-am petrecut doi ani din viata criticand vampirii, uite m-a lovit si pe mine un serial cu vampirii...Ma uit de vre-o luna si nu am avut pana acum curajul sa ii spun nimanui, deoarece mi-as fi luat pietre in cap(Si nu mi se pare un mod bun a spune cuiva "De ce te uiti la ceva ce nu suporti?!?!"). Insa vreau sa clarific ca raman la parerea mea de OverReacting this vampire thing... (UUU! RIMA!)In apararea mea, vreau sa spun totusi ca serialul e din 2006, deci e filmat inainte sa apara toata nebunia cu vampirii...
Si apoi, m-am trezit intrebandu-ma de ce sa nu spun serialul la care ma uit. Iete Na! Asta sunt eu! O chestie care se uita la o specie pe care nu o place...Dar asta-i viata...Adica serios:daca nu ne-am uita niciodata la speciile pe care nu le suportam, omenirea ar fi murit deodata cu dinozaurii. Spunetimi voi, nu am dreptate? Eh? Normal ca am dreptate(Ca intotdeauna)(sorry a vorbit Egoul meu).
Asa ca recunosc, ma uit la vampiri. Da doar la cei frumosi(Robert Pattinson nu intra in aceasta categorie). Acum serios, cui nu-i place el:
Deci, doamnelor si Domnilor: Vi-l prezint pe Mick Saint Jhon, un vampir deloc sfant! Un vampir care uraste faptul ca e vampir, motiv pentru care s-a facut detectiv particular, ajutand omaenii si vanand vampirii rai.
LIKE HIM, LOVE HIM GIRL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu